Tuesday 9 April 2013

My first visit in Liberty London

I think a lot of people know what is Liberty London.. I just heard about it, but I've never been there earlier, so I didn't know that there are so many interesting, beautiful things.. But there are clothes, soaps, sweets, notebooks, furniture and the best: gorgeous fabrics and accessories. I was there almost two months ago, but I couldn't forget it :) If I can collect enough money I'll spend it there - because I think everybody needs a lot of money to that place... :)

Unfortunately I could take just a few photos, but I hope you can feel a little the speciality of the building :)





Azt hiszem, sokan tudják, mi az a Liberty London.. Én csak hallottam róla, de nem jártam ott korábban, így nem tudtam, mennyi érdekes, szépséges dolog van ott.. De vannak ruhák, szappanok, édességek, noteszek, bútorok, és ami a legjobb: gyönyörű textilek és kiegészítők. Majdnem két hónapja jártam ott, de nem tudtam elfelejteni :) Amint elég pénzt gyűjtök, ott fogom elkölteni - azt hiszem, mindenkinek sok pénzre van szüksége ahhoz a helyhez... :)
Sajnos csak néhány képet tudtam készíteni, de remélem, érzékelhető kicsit az épület különlegessége :)

2 comments:

Aranka said...

Nagyon régen jártam ott és megfogott a hely hangulata a azok a fafaragások és betétek.

toritextil said...

meghiszem azt, gyönyörű :)