Wednesday 6 June 2012

tűnemezelt övtáskák - azzaph és én

A tűnemezelt övtáskákat a blogon ilyen szépen összegyűjtve még nem mutattam, viszont azzaph-fal való együttműködésemről már írtam korábban itt. Kettőnk találkozásáról pedig Nála olvashattok remekül összeszedetten, ezért én nem is szaporítom a szót, nézzétek meg, ha van pár percetek! 

És bár ez szorosan nem idetartozik, de hétvégén 'kapcsolatépítésen' is voltunk, Zsófi és én: azaz QUIMBY koncerten a Belvárosi Fesztiválon :D 
Előtte Petruska Andráson is, de Ő még kevésbé ismert, azért a Quimbyvel kezdtem, viszont Zsófi és én egymástól függetlenül már nagyon rég felfigyeltünk Rá, és most itt volt a tökéletes lehetőség, hogy élőben is hallhassuk :) 

A kis kitérő után pedig jöjjenek végre a képek :) 


kis finom nekem :)

nagyon színes, nagyon vidám :)

ez talán az én kedvencem :)

ő már ifjú korában elkelt - a kidíszített előlap alapján :)

a mentazöldet nem szeretem, ide viszont mégis nagyon passzolt nekem :)

szuper színvilág, simogatnivaló anyag :)

1 comment:

°csillagocska° said...

jaj nagyon csodásak mind! hamarosan küldök egy kis képet egy saját tervezésű mintáról, hátha akkor el tudnád készíteni. :)