Friday 7 October 2011

6 füzet nem rendelésre :)

az első hímzett gombos.. Anyukám kis kezének aprólékos, türelmes munkájának és a nagykanizsai rövidárus  csaj kedvességének (Ő húzta be őket) köszönhetően. szolid, de mégis van kis mintája.. nekem tetszik



egy kicsit színesebb kiadásban is :)



egy hosszabb pánttal, ez milyen? 
egy sima gombbal, de kismintás alappal :) (az alapszín egy nagyon-nagyon halvány mentazöld , ez azt hiszem, a képen nem igazán látszik)
egy 'hagyományos' narancs, piros és pink színekben :)
és még egy :)


8 comments:

Timi/P-E anyuja said...

Hű, annyira szépek ezek is!
Szívem szerint mindet elfogadnám :)

toritextil said...

:)))) (valójában én is megtartanék párat... :D de azért inkább remélem, nem maradnak meg :) )

Lente Julcsi said...

Oh,az a barna-rózsaszín,azokkal a hosszú pántokkal,az nagyon szép!Persze többiek is tetszenek :)

toritextil said...

:)) azt hiszem, azok a hosszú pántok kifejezetten nyerők.. valahogy szépen osztja meg a borítót.. :)

Anne Wolf said...

Szia!
Végül nem jártam sikerrel, és nem tudtam őket visszarángatni a WAMP-ra, ettől függetlenül, nagyon örülök, hogy találkoztunk! :D

Piroseper said...

Húúú, elképesztően jók ezek a gombos mappák!!!!
Szürke-piros a kedvenc. :)

toritextil said...

Én is nagyon örülök, hogy találkoztunk!! persze kár, hogy nem néztetek vissza! de biztosan volt ezer más dolgotok is :)

nekem is a szürke-piros most, pedig az élénkebbek általában közelebb állnak hozzám.. örülök, hogy tetszenek :)

juditsd said...

nagyon csinosak!:)