Saturday 6 August 2011

Egy nyaklánckísérlet sok fotókísérlettel.. :)






Szóval néhány hete adott volt egy piros szalagvirág, az én piros hangulatom, a fotózásos kísérletezős kedvem, majd pedig erre bukkantam az etsyn. Ez megihletett, a sok apró egymásra halmozott szívvel, így készült ez a nyakékféleség :) A Modellem türelmének köszönhetően pedig rájöhettem arra is közben, hogyan tudok fekete-fehér képet készíteni :)
Megfelelő hátterekkel is kísérletezem, mert a fehér már unalmas, ráadásul mostanában mindig inkább vagy kéknek vagy szürkének látszik az alap.. ezúttal egy piros doboz akadt a kezembe, szerintem nem rossz, de nem is az igazi.. hát még keresgélnem kell, az biztos, bár egy használhatóbb ötletem már van, hamarosan tudok mutatni talán olyat is :)

2 comments:

sesame said...

Nekem a második tetszik, és a két utolsó. Szerintem ha nincs ló, jó a fehér háttér is ;) (de én is kezdem unni, most hétvégén kísérleteztem, nekem a régi asztallap, és a mohás használaton kívüli pad jött be)A piros doboz viszont szerintem nem jó választás..elvonja a figyelmet a lényegről :)

toritextil said...

nagyon köszi a véleményt, mindig tanul az ember valamit :) ezek közül a képek közül amúgy nekem még mindig a fehér hátteresek a kedvenceim, szóval még a modellesek sem annyira, de hát az is kell, h lehessen viszonyítani, a fekete-fehér meg hiába tetszik, nem látszik a szín.. nem egyszerű :))