Wednesday 13 July 2011

Zenés övtáska


Remélem, még nem unjátok az övtatyókat, de még mutatok ma egyet. (aztán a napokban még párat.. :) ) Ez egy nagyon új, amit már nagyon régóta terveztem, viszont egy rendelésnek köszönhetően tudtam aztán csak megvalósítani. Egy leányzó a barátjának szeretett volna kottás övtáskát, és akkor én bedobtam a hónapok óta formálódó ötletem - tetszett neki :)) Így a fiú egy kedvenc dalának kezdő hangjait hímeztem rá, ami által szerintem igazán személyes is lett és remélem, különleges :) Én ugyan kicsit kontrasztosabban dolgoztam volna, világosabb hímzéssel, hogy jobban látsszon, de a lány szolidat szeretett volna, ami azt hiszem, tökéletesen érthető is egy fiúnak szánt ajándéknál :))

3 comments:

GloriArt said...

Nagyon jó ötlet volt!:)
Tetszik!

toritextil said...

köszönöm :))
Neked pedig nagyon aranyos a profilképed!! :)

Vea said...

Kérlek nézz be hozzám. Egy kis meglepetés vár. :)