Wednesday 6 July 2011

Kiállítás és találkozások

Régen írtam már azt hiszem másokról, meg úgy egyáltalán, nem annyira szoktam mostanában. Sokszor se időm, se kedvem. Viszont közben történnek nagyon klassz dolgok :) Mint például, hogy nyertem Susu játékán, de nem is ez a legszebb az egészben, hanem, hogy végre tudtunk személyesen találkozni, amikoris pedig magával hozta a legkisebb Lánykáját :)) A gyerekeket amúgyis imádom, általában Ők is kijönnek velem, de ez a Kiscsaj különösen barátkozós, negyed óra elteltével már hozzám ült közelebb :)) Szóval kedves Zsuzsi, ezúton is nagyon köszönöm a találkozást :)))

És ezeket kaptam Tőle :)



Aztán találkoztam Timivel és két Csöppségével is, akik szintén tüneményesek, egy Kisfiú és egy Kislány :) És amiért Őt is mindenképp meg akartam említeni, az az, hogy csudaszép fotókat készít, nézzetek be Hozzá is :)


És végül a kiállítás.. Merthogy a Kulturbridge pályázatának keretein belül kiállították a munkám. A helyszín nagyon-nagyon tetszik :)) Igazi, hangulatos kiállítótér, tágas is (mindig tágas terekre vágyom magam körül, viszont sosincsenek, ugyanis én bármekkora teret képes vagyok betölteni a holmimmal, tehát ha 500 nm-es lakásom lenne, akkor sem lenne benne egy fél nm-nél több szabad hely :D ), szóval még ha a munka nem is lett olyan, mint amilyennek szerettem volna, azért kicsit büszke vagyok rá, hogy ott lehetett :)



2 comments:

Susu said...

Nagyon örülök, hogy találkoztunk! :)

toritextil said...

:)))