Wednesday 6 April 2011

Egy újféle táska

Nemigen van időm mostanság írni ide, persze én magam is azt szoktam mondani, hogy az embernek arra van ideje, amire akarja, hogy legyen, és én most igazából nem is akartam erre időt fordítani, inkább dolgozni próbálok, hiszen, ha nincs mit mutatnom, akkor miről írjak? :) írhatnék arról, hogy ma egy papírdobozzal együtt nyiszáltam tovább egy ujjamat is, és annak ellenére, hogy ömlött belőle a vér, nem lettem rosszul, erre pedig nagyon büszke vagyok (igazán lehetek is, mert ugye én vagyok az, akit még az allergiavizsgálathoz is vízszintesbe kell helyezni.. :D ), de hát ez kit érdekel :)) Igyekszem hát újdonságokat mutatni a blogon, ez a táska pedig az, csak szegény fotózásra várt már egy ideje :) Formáját tekintve semmi különös, egyszerű, meglehetősen nagy :) A masni viszont új, levehető is, a helyére fűzhető más akár :) Ja és pöttyös - ez remélem, a képen látszik, hogy egy finom kis vajszín alapon fehér pöttyös vászonféle, nekem nagyon tetszik :)) Kipróbálni pedig a zöld (ja merthogy az zöld ám, egy sötétzöld, nem ennyire szürke, mint a képen) anyag miatt kellett - szépen lehet-e belőle dolgozni.. bútorszövet ő is, de olyan plüssös, bársonyos a tapintása, ezért tartottam tőle, de a próbát kiállta :)
































2 comments:

tormacsillus said...

Nekem nagyon tetszik ez a fazon:)

toritextil said...

köszönöm szépen :))