Saturday 12 March 2011

sorsolááás :)

Szóval előszöris nagyon-nagyon köszönöm a bengán meghirdetett és nem is rendesen reklámozott játékomra érkező sok-sok kedves kommentet, legközelebb ügyesebb leszek már :)
Viszont arra odafigyeltem, hogy mindenkit betegyek a 'kalapba', azokat is felírtam, akik nem a játékos bejegyzésekhez szóltak hozzá, mert nem vagyok szőrös szívű :)

Az időt pedig nem is húzom tovább:
A 4000 Ft-os vásárlási utalvány nyertese VADÁSZ LINDA - Ő egy facebookos jelentkező ugyan, de jobbnak láttam, ide is kiírni :)

És van egy meglepetésem is - hogy lássátok, érdemes néha kommentelni :) Szóval azok között, akik amikor a csatokról kérdeztem, válaszoltak, melyik tetszik jobban, és most is jelentkeztek, sorsoltam még egy nyertest. Ő egy 2000 Ft-os vásárlási lehetőséget kap, ha szeretne élni vele :)
Ennek a nyertese pedig GELLÉRT ANDI :)

Remélem, azért sokan jönnek közületek máskor is, köszönöm, hogy játszottatok velem!!!!!!

9 comments:

Süle Mónika said...

Ez csak természetes! Gratulálok a nyerteseknek!

Carol Anna said...

Gratulálok a szerencsés nyerteseknek! :-)

á said...

én mindig jövök, ha van játék, ha nincs.
a szerencsés nyerteseknek pedig gratula :)

Andin said...

Lindának gratulálok és hát :) nagyon-nagyon köszönöm. :D

Jutus said...

Gratulálok a szerencsés nyerteseknek!!!:))

Erika said...

Gratulálok a nyerteseknek! És jövök legközelebb is!:))

Amy-kreatív said...

:((
Gratulálok a nyerteseknek!

toritextil said...

köszönöm szépen, hogy játszottatok!! :)

Andi, remélem, Veled pedig a wampon találkozunk :) de bízom benne, hogy a Többiek közül is lesz, aki meglátogat, örülnék Nektek :)

Andin said...

Megpróbálok eljutni :))