Wednesday 23 February 2011

Kitűző is készült a hétvégén

Ha hazamegyek, majdhogynem többet dolgozom, mint itt. Hiszen más a környezet, mások a lehetőségek, az alapanyagok (mert a holmik többségét eltulajdonítottam, pedig azért Anyának is lenne szüksége erre-arra.. de Ő ezt elnézi nekem :) ) Viszont amim például nekem van kevesebb, az a csipke - nem véletlenül került az otthon készült házikóra is, és erre a kitűzőre is. Ezt a kéket kiszúrtam a dobozban, és annyira megtetszett a színe, hogy össze-kellett hozni ezzel-azzal.. és úgy látszik, ez amolyan mindenes hétvége volt, hiszen a házikóra is került aztán mindenféle (gyöngy, hímzés, csipke..) és erre a darabra is. Már régóta szerettem volna ilyen kis vegyeskét :) Meg valami olyat, ami nem olyan szabályos. Nekem tetszik :) De persze az sem ártana, ha Nektek tetszene.. szóval elő a véleményekkel, kíváncsi vagyok a nemtetszésekre is :)



2 comments:

Lente Julcsi said...

Nekem tetszik,és valamiért az 1900-as évek elejét juttatja eszembe.Nőies,színes,gyöngyös,csipkés,mégis visszafogott.

toritextil said...

hű, micsoda indoklás, köszönöm szépen!! :)