Tuesday 14 December 2010

Wamp-beszámoló :)

Kicsit megcsúszva ugyan, de gyorsan írok pár sort a vasárnapról. Eddig ez sikerült a legjobban, sokat beszélgettem, ismerősökkel, ismeretlenekkel is :)) Köszönöm Mindenkinek, aki ellátogatott felém, bár többen mondták, hogy nem volt egyszerű megtalálni :) És legjobban Piroseper-Fanninak köszönöm azt, hogy segített nekem reggel cipekedni :D Most linkelni, felsorolni nincs időm, mert rohanok dolgozni a következőre, mert bár táskát egy darabot sem vittek, a készlet azért némileg megcsappant, például kitűzőkből, úgyhogy azt pótolnom kéne :) És tegnap este még tele lett a fejem új ötletekkel, ami persze rossz, mert ezen a héten csak dolgozni kéne, mint a güzü, nem pedig kísérletezni.. :)

Ha lesz annyi időm a napokban, mutatok pár dologról fotót külön is, főleg mert a kitűzők itt még nem is szerepeltek, pedig most ők a kedvenceim :) Addig is álljon itt egy kép a standról megint :)


9 comments:

Barbara said...

Na mostmár nekem is ki kéne egyszer menni a Wampra és megnézni mik vannak ott, mert már mindenki mondja milyen jó :)

Dodie said...

Huhúúú, vasárnap megyek :)) Remélem nem talállak meg olyan nehezen :D Kicsit rafináltkodnom kellett, mert barátnőm is ki akar jönni, de ugye pont az ő ajándékát veszem át tőled, így nekem kell előbb kiérnem :DD Várom már :)

Dodie said...

Most nézem csak a képet, a púdertáska mégsem kelt el? Jó nagy, kisebbnek képzeltem kép alapján, de így jobban tetszik :D A jobb szélen a barackszínű lógó dolog az micsoda? Hajh nem hiszem hogy megúszom anélkül hogy vegyek még valamit... Kivéve ha nem viszek pénzt, csak amit a pöttyösre kell :D

Vívó-Aszódi Melinda said...

jééé! nem is tudtam, hogy a segítőd Piroseper volt...!

toritextil said...

Barbi, érdemes :) bár én csak körbe szoktam szaladni, és már az is kiborít kicsit, hogy nem lehet az emberek közt átmászni, de azért a cumók miatt meg tényleg érdemes :)

Dóri, a tatyi el lesz dugva Neked, úgyhogy nem láthatja meg :)
nem, végül a feketének lett gazdája :) és Ő is azt mondta, hogy a kép alapján kisebbnek gondolta - tehát már nem csak színeket, hanem méretet sem tudok fotózni..... :D
ja és az egy törtfehér alapon rózsaszín kisvirágos táska :)

Melinda, a reggeli első találkánk után gondoltam is, hogy illett volna bemutatnom, de ügyifogyi vagyok ilyenekben... :))

Piroseper said...

Viki, itt is köszönöm, hogy kimehettem. :) Egy élmény volt! :) Nem úszod meg, mert megyek máskor is! :P
Kwandera, örülök, hogy láttalak élőben is! :)

Vívó-Aszódi Melinda said...

Amúgy én is, csak jó lett volna tudni róla! :D

toritextil said...

jólvanna, majd bemutatlak Titeket legközelebb egymásnak, ügyifogyi vagyok, mondom :)))

Fanni, nem is akarom megúszni!! :))

Melinda, viszem Fannit vmikor tavasszal remélem megint :))

Vívó-Aszódi Melinda said...

:)))