Sunday 29 August 2010

Blogtalálkozó :)))

A tegnapi blogtalálkozó nagyon szuper volt, remélem, lesz következő is :)) Sok kedves blogossal ismerkedhettem meg. Neveket nem írok, nehogy kifelejtsek valakit, de Mindenkinek nagyon örültem :)))


Ami pedig a képen látható:
- a csereberés nyereményem a zsiráfocska Hordosvtől (remélem legalábbis, hogy jól értettem, ha nem, akkor nagyon elnézést kérek mindenkitől)
- a kitűző, melyet Gina készített
- a Hokatával cserélt 6*9-es kártyám (erről egy köv. bejegyzésben fogok még írni részletesebben) és egy képeslap
- a mini gombokat vásároltam
- gyurmagombok Norikotól


Szóval szuper cumókkal tértem haza :)))))


Ezt pedig én vittem meg egy kis cuppantottat.. remélem, az új tulajdonosa tudja hasznosítani..
Köszönöm Mindenkinek a sok kedvességet, egyáltalán az ötletet, a szervezést, a remek napot :)))

11 comments:

Anonymous said...

Hú, a fene a mini gombok...vár rád nálam egy pár darab fehér ici-pici gomb is....na majd 10.-én viszem azokat is (csak el ne felejtsem...)! :)

F.Gina said...

Örülök, hogy tetszett, már tervezem a folytatást :))

Unknown said...

Én is örültem neked Viki, és a kedves anyukádnak is!!!:-)))
puszi Marcsi

toritextil said...

mini fehér gombok?? hát még valamit elfelejtettem? :) mert ugye a bejegyzésből a gombokat elfelejtettem - pótolom, mikor felhasználva lesznek :)

Gina, helyes :))

Marcsi, köszönjük!! Anya a Te blogod még nem ismerte, de olyan szimpi voltál, hogy kérte, ha megyek haza, tegyem be Neki a kedvencek közé :) úgyhogy néhány hét múlvától lesz egy új rendszeres zugolvasód :)))

Ági said...

Nagy szép az övtáska, a lányom egyből lecsapott rá, amint megmutattam otthon:-)) Köszönjük!!!
Marcsi

toritextil said...

úgy örülök ennek :)) mennyi idős amúgy a Lányod, ha meg szabad kérdezni?
(próbáltam Nálatok rendszeresnek iratkozni, de egyelőre nem engedi ez a fránya net..)

Ági said...

Hozzád is alig lehetett bejelentkezni, de a végén összejött! Nóri 21 éves és én magam is csodálkoztam, hogy lecsapott a táskára. Ő sportos alkat és inkább a fiús cuccokat kedveli, de ez a darab mégis közel állt hozzá :-))

toritextil said...

most még jobban örülök :)) (én 22 vagyok) rizikósabb színt is nehezebben választhattam volna, mint a rózsaszín, de erre már túl későn gondoltam.. végülis egy övtáska általában meg nem is éppen csajos.. szóval örülök, hogy bejött Neki :))

toritextil said...

szia Mici! :) igen, ott voltam, ráadásul Anyával, aki főleg nagyon akart Veled beszélni, mármint élőben is megköszönni a manót, de folyton volt melletted valaki, így nem akartunk zavarni :) viszont kicsit megtapogattuk a manókat és a kecskét is :)))

hordosv said...

Örülök, hogy Zsiga ó kezekbe került, és köszönöm a kedves mailt:)

toritextil said...

ó, neve is van, szuper, a névadással úgyis mindig bajban vagyok :))