Wednesday 14 July 2010

Egy kis 'szokásos' :) csak most egyetlen leányzó kérésére az egész :))


10 comments:

Anna said...

az a táska...csúcsszuper! (persze a többi is :D)

N. said...

Külön külön is tetszenek, de így szettben különösen jók. Megdobbant értük a szívem! :o)

sesame said...

Szuperek! Mostanában komolyan gondolkodom, hogy kérni fogok tőled egy övtáskát, amibe elfér fél liter víz, biciklizésnél jól jönne :)A cseréhez hogy állsz? ;)

toritextil said...

de aranyosak vagytok, köszönöm szépen :))

Sesame - olyat egyelőre nem tudok csinálni, amiben elfér víz, de egy olyan van tervben, amin palacktartó lesz.. kérdés persze, hogy mennyire jön össze.. :) cserében most nem lehetek benne, mert amúgy is túl sok készül mostanában ajándékba, esküvőre, és még 2 cserével is el vagyok maradva, valamit pedig most már muszáj keresnem is, mert aztán éhenpusztulok.. :) na de viccet félretéve bocsi

sesame said...

Semmi gond! Én is azért kérdeztem, mert csehül állok anyagilag..Sokkal többet költök, mint amit keresek :(
A palack tartó jó ötlet, hajrá! :)

Susu said...

Hú, nagyon tetszenek külön-külön is, de így szettben hihetetlenül jól mutatnak. :)
Tetszik, na! :D

DoRcY said...

Olyan jók :) Nekem is nagyon tetszik így szettben is!

toritextil said...

dejóóó, el sem hiszem, hogy még mindig ennyien képesek vagytok erre azt írni, hogy tetszik.. azt gondoltam, már rég megszoktátok, hogy jó, jó, van ez a barna-sárga-narancs-kék színvilágú batyum néha övtáskával, esetleg szütyővel, oké most a 3 együtt, de akkor is voltak már hasonlók.. bár tény, hogy 2 egyforma még nem született :) és nem is fog :))
mondjuk lehet, hogy Ti még nem láttátok az eddigieket, már nem emlékszem, mikor mutattam ilyesmit utoljára..
na de a lényeg, hogy köszönöm!!! :)

estibogar said...

Csodásak...pláne igy együtt...

toritextil said...

köszönöm :)