Wednesday 14 July 2010

Egy elmaradt játék - A suszter cipője

A játékot Barbi indította útjára, én kicsit megakasztottam a sort, de jobb később, mint soha-alapon itt vagyok :))




















Szóval lássuk csak: olyat kell bemutatni, amit én is készítek, de mégis milyet hordok abból én? Táskákat nem mutatok, mert most eléggé össze-vissza vannak, koszosak stb... az övtáskámat ismeritek... így maradtak a fülbevalók és a medálok + egy karkötő, ami ugyan én nem csinálok (még :) ), de ez azért fontos nekem, mert mindig rajtam van, ami látszik is, legalábbis én tudom, hiszen messze nem ilyenek voltak a gyöngyök színei, de vannak rajta olyanok, amiket Tamástól kaptam, így míg le nem szakad, hordom :) Ő csúszik be néha olyankor is, mikor a saját kezemben tarva fotózok valamit :)



Aztán van itt egy peace-es medál, amit Fannitól kaptam még évekkel ezelőtt, és azért szeretem különösen, mert lehet hordani rövid madzagon, hosszún és még karkötőnek is :)



Aztán van itt egy Ringu-ékszer is, a zöld pipacsos medál, ha valaki nem sejtené :) Nagyon sokszor van rajtam, mert valahogy mindenemhez passzol, ezért szeretem olyan nagyon :)



Van egy szögletes füli is - amit nem tudok megmondani, miért szeretek, ugyanis kör-, gömb-párti vagyok, esetleg ovális, de szögletes nem igazán. Mondjuk ez is le van kerekítve :)
Én tettem amúgy szerelőpálcára ezeket a (kerámiaféle) gyöngyöket, szóval semmi extra



És végül, de nem utolsósorban egy házigyártmány, hogy legyen ilyen is :)


Kedves "Jelöltjeim", el ne feledjétek ;)

4 comments:

bolyet said...

Szuper!Köszi!Nem fogom elfelejteni!:-))

toritextil said...

akkor jó :))

BCili said...

Nem feledtem én se, bár szinte nincs mit mutatnom most. Örülök, hogy végre előálltál a fülikkel, de látni ez bizony a suszter cipője, olyan lassan készült el a bejegyzés :)

toritextil said...

:D :D :D