Monday 28 June 2010

Ajjjajjjj...

Pestiek, légyszi olvassátok el ezt a bejegyzést!!
Azt akartam ma este írni, hogy Helloooo Budapest!! :)), ehelyett jó nagy szarban vagyok....... bocsánat a szóért..

A lényeg, hogy tegnap estig úgy volt, hogy ma költözünk 6-kor a kb másfél hónapja lefixált albérletbe.. A főbérlő tegnap este visszamondta...... mi meg álltunk csak összecsomagolva, állásinterjúra készülve... Szóval hellooo, Pest, itt vagyunk, csak épp egy átmeneti szálláson, totál ki vagyok bukva, szerintem sosem voltam még ennyire, a gondolataimat sem bírom összeszedni, bocs Mindenkitől, aki most idetéved, ja és igen, a lényeg, hogy ha valaki tud nagyon sürgősen pici kiadó lakást, az légyszi gondoljon ránk!!!!!

jesszus, még úgy is írok, mintha valami hajléktalanok lettek volna belőlünk... pedig nem, szuperjó helyet kaptunk, csak hát ez nem megoldás, 3 hétig ugyan dekkolhatunk itt, de nagyon szeretnénk már ezen a héten beköltözni egy igazi lakásba...

ilyen idióta egy bejegyzést..... egyszerűen tényleg képtelen vagyok normálisan írni.... ne haragudjatok

10 comments:

batorba said...

Olvasva a bejegyzésedet....ÚGY segítenék....de nem is vagyok pesti...és mikor pesti voltam én is albérletben tengődtem!:-( Abszolut átérzem a helyzet súlyát, de sajna csak egy nagy ölelést tudok küldeni, és szorítok, hogy minél előbb megoldódjon a dolog.:-)))

Ili said...

Ó, de sajnállak kincsem!!! Ne idegeskedj, biztos minden meg oldódik hamar.
Nagyon csúnya volt a lakás kiadójától, hogy az utolsó pillanatban mondta le.
Nyugi, nyugi!!!!
Majd írd meg, ha minden rendben lesz.
Puszillak

LARION said...

Jajjjj........hát ezek nehéz pillanatok, én őrjöngenék a dühtől........
Hogy bírtad megőrizni az idegrendszered épségét?
Remélem kaptok segítséget gyorsan......
A Facebookra fel kellene dobni az egészet, hátha onnan valaki tud segíteni....
Sajnálom... :(
De hogy lehet valaki ilyen inkorrekt és ennyire érzéketlen, cseppet sem érdekelte, hogy nincs hova mennetek ????

kistucsok said...

Viki, én egyszerűen ledöbbentem...az emberi kedvesség határtalan... :S De gondolom ő sem így akarta, csak így jött össze, de másfél hónap alatt azért lett volna rá ideje,hogy hamarabb szóljon :S Megpróbálom az összes ismerősömet kikérdezni, hátha valaki tud egy jó és megbízható lakást nektek! Ne aggódj, megoldódik... de tudom, hogy mennyire bosszantó...
Körülbelül Pest melyik területére gondoltál? Vagy kérdezzem meg és majd kiderül, melyikről lehetne szó?
Vagy maradjon 13.ker?
Ohhh, remélem, hogy mihamarabb sikerül... :)

l.móni said...

Hát nem a legjobb kezdete a Pesti életnek :(
Hirtelen nem jut eszembe senki akinek lenne kiadó lakása, de ha vesztek egy expresst az tele van kiadó lakásokkal. Olyanokkal is amik azonnal költözhetőek. Itt a neten is vannak hirdetések.
Pár link: http://ingatlan.net/
http://www.ingatlanbazar.hu/
http://www.kiadolakas.hu/
drukkolok, hogy minél hamarabb sikerüljön találni.

Anonymous said...

Jééézus szegénykém...remélem, mihamarabb találtok megfelelő kis lakást! :(
Nézelődj mindenféle netes hirdetőoldalon, biztos megtaláljátok a megfelelőt! :)

Kaoka said...

Ennyit tudok segíteni. :)
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9003369

kinga said...

segíteni sajnos nem tudok :(
viszont hiszed vagy nem, egyszer mi is jártunk hasonlóan. igaz, ott mi mondtuk vissza, amikor becuccoltunk, mert a néni elfelejtette megemlíteni, hogy annyi pénzért csak egy szobát bérelnénk, nem a lakást. úgy annyira nem volt menő :( szóval egyből cuccoltunk is haza. szerencsére azért nekünk kicsit kisebb volt a távolság.
kitartás!

toritextil said...

hogy Ti milyen aranyosak vagytok - mint mindig persze, de ez most különösen jól esik, annyira rossz volt tegnap, de annyira....
de képzeljétek, ma MEGTALÁLTUK :))))) egész nap telefonáltunk, de komolyan, rengeteget, és egész nap mászkáltunk, de tényleg, az is rengeteg volt, 8 körül mentünk el a szállásról, és kb fél órája értünk haza, és nem ettünk, és irtó koszosak vagyunk, de MEGVAN :))

ha végre helyen leszünk, írok hosszabban is :)) (holnap cuccolunk át)

ó, és igen, még annyi, hogy az előző leendő főbérlőnek valami családi problémája van, neki kell beköltözni, hirtelen jött, tehát tényleg van biztos nyomós oka, mert amúgy nagyon-nagyon rendes volt - csak hát rosszkor jött a problémája nekünk.. :)

na most megyek, muszáj zuhanyoznom :))

mégegyszer köszönöm, ma már szerencsére sokkal jobban is vagyok :))

DoRcY said...

Hú, örülök hogy megoldódott mire ideértem :) Jó költözködést!!!