Sunday 6 June 2010

3 dolog

Játék Anettnél, szerintem nézzetek be, már csak azért is érdemes, mert szupi kis kollázsokban látható most egyben egy csomó munkája, és ez nekem tetszik :))
















Aztán szerveződik ám a blogtalálkozó - gondolom, nem baj, ha reklámozom, de ha mégis, majd csak szól valaki :) Gina szervezi. Információk itt.


Ééééés, amit én szeretnék: sárgás-világosbarnás aprómintás vásznak..... cserélni, venni... csak legalább legyen 20*20-as, de nem baj, ha nagyobb :)
nagyon háklis vagyok, ezért nehezen találok olyat, ami a fejemben a tökéletes elképzelés, tehát ha néhányan még rá is szánjátok Magatokat, hogy megmutatjátok, mitek van, számítsatok rá, hogy még én fogok variálni... ami tudom, nagyon gáz, hogy én kérek szívességet, és még én izélek, de hát én már csak ilyen vagyok... :) de azért léééégysziiii, keressetek nekem ilyen anyagokaaat :))))

11 comments:

Piroseper said...

De jó, hogy mondtad a talit. Jelentkeztem is! :)

http://www.foltvarras.eu/ - errefelé nézelődtél már anyag ügyben? :) Szupi bolt, bár számomra is kirándulás számba megy.

inecsg said...

Ha Szegeden jársz, nézz be a Kenderboltba, Cserzy Mihály utca. Rengeteg féle szebbnél szebb anyag van náluk. Van sárgás-barna aprómintás is.

toritextil said...

Húú, köszönöm szépen a tippeket!!

Fanni, az oldalt ismertem, de még sosem néztem meg tüzetesebben - de most igen :)

Gabi, de jó, köszi!! Az az utca, amelyikben van egy hobbibolt is, ugye?

inecsg said...

Nem, ez pontosan az az a bolt, ami régen hobbibolt volt. Van még egy-két kütyü, ékszer alkatrész, gyöngy stb. Meg van nagyon sok, szép méteráru. Sok pénzt vigyél, vagy ne menj be. :-)

A molinó viszont egészen drága, azt a Lengyel utcában érdemes venni. Ezt csak zárójelben jegyeztem meg. :-)

F.Gina said...

Jó, hogy feltetted ! Hokatától várom a logót, aztán én fogom kérni, hogy reklámozzátok :))

Anett said...

hú Viki, megnézem mi lelhető fel itthon, és ha van vmi lefotózom. :)

toritextil said...

Gabi, akkor most kérdezek egy valószínűleg butaságot, vagyis ha már varrok nem ártana tudnom, de mi az a molinó???
és hajjajjjj, akkor lehet, hogy direkt kis pénzzel kéne bemennem?? mert be muszáj mennem, de annyi anyagom van itthon is.. (csak persze pont nem az, ami most kéne :) )

Akkor meg bocs, Gina, hogy elkapkodtam :)) és kíváncsian várom a logót - majd kiteszem akkor is :D

Anett, Te most Az az Anett vagy?? a pumpkinos? :) mostanában olyan sokatoknál azt írja a névre kattintva, hogy a profil nem érhető el...

inecsg said...

A molinó az az anyag amit a kárpitosok szoktak székek aljának behúzni. De láttam már inget is belőle. sőt, én is fogok varrni ilyesmit. világos drapp anyag, natúr színű. Vászon. A kenderboltban megmutatják, ha megkérdezed. Ott 500Ft, a Lengyel utcában 270. Meg a foltvarrós lányok az indexen ezt szokták megfesteni procionnal.

toritextil said...

óó, köszönöm szépen a sok-sok infot!!

Evelin said...

nézdcsak Viki,találtam egy ilyen oldalt,gondoltam ez neked hátha jól jön:

http://www.homedeluxe.hu/ingyenes-termekminta

Üdv: Evi

toritextil said...

köszönöm szépen :)