Wednesday 26 May 2010

Picike helyzetjelentés

A mai napon elvéreztem a szigorlaton. Ami azt jelenti, hogy a hétvégére jutalmamként tervezett bazinagy varrás elmarad, mert jövő szerdán meg kell lennie, különben nincs diploma... :S de jól vagyok :)
Úgyhogy a jövő hétvégéig nemigen lesz mit mutogatnom.. remélem, azért nem hagytok el :) jövök én még ;)


Jut eszembe, még egy kis kiegészítés, hogy kerek legyen az előző történet: a leányzó törölte azt a bejegyzést, és bocsánatot kért Húgomtól. Azt gondolom, ezt inkább azért, mert nagyon csúnyán kikezdték az osztálytársaik facebookon (noha mindenben igazuk volt, elég keményen mondták meg a magukét), és tudta, hogy ebből nem jöhet ki győztesen, de ezt én nem tudhatom biztosan, hiszen nem ismerem. Ha tévedek, és igazából valóban megbánta ezt az egészet, akkor meg persze nagyon örülök!
Ennyi. Szerencsére az 'ügy' úgy tűnik, ezzel le is zárult :))

19 comments:

Szera said...

Szurkolok! :)

toritextil said...

köszönöm!! :)

Shushanna said...

Jajh! Nem lehet ez most túl jó...:(
De akkor is mindjárt vége!!!!!!!!!! Szorítok.:)

Kaoka said...

Kitartás sikerülni fog. :)))

Esthi said...

Fogadd együtt érzésem, én majd csak jövő hónapban megyek, de már most tele van a gatyám. Szurkolok neked! Most jól jönne neked Kinga kutyak*kis fülije :)))

pogácsa pajti said...

Jajjj hajrááá Viki!!! drukkolok neked!

gerdushi said...

kitartááás!

Barbara said...

Biztosan meglesz!! Egy kalappal! :)

Jandó said...

Ó, hát ha nem is a legjobban alakult, következőre biztos sikerül. Hajrá!

toritextil said...

Köszi, Csajok :))

Esthi, Neked is sok szerencsét! Nekem is eszembe jutott Kinga fülije, gondoltam, kölcsönzöm is a képet, de egyrészt szerencsére olyan ramaty állapotban nem vagyok, másrészt, mire a bejegyzés megírásáig jutottam, elfelejtettem.. :D

Mégegyszer köszönöm, olyan aranyosak vagytok!!
Ja és persze Nektek is mindenféle jókat azokhoz, amiket épp csináltok :)

Elza said...

hajráhajrá Viki,tejfölből kerítést,menni fog az:))

Enci said...

Szia! sok sikert kívánok én is a következő vizsgához és kitartást a felkészüléshez! :) és hogy jobb kedvre derülj: nézz be hozzám, eredményt hirdettem a játékomban! :) szép napot!

bolyet said...

Jaj én lemaradtam itt a "fennforgásról"...Időközben rendeződött is!Hát ez az anya-lánya páros alakítása nem semmi volt..Irigység és butaság kéz a kézben..de ha megbánta és belátta az szép..:-))
Igazi "gond" a "vizsgaprobléma"!Nagyon fogok szurkolni!Meglesz!Nincs mese!Nyáron meg csak varrsz és varrsz..!

inecsg said...

Sajnálom, hogy nem sikerült a szigorlat! :-) Megnyugtatásul, az utolsó szigorlatomra háromszor jelentkeztem...:-) Következésképp a záróvizsgára mindent tudtam abból a tárgyból! :-)

Elza said...

http://www.youtube.com/watch?v=1jG9lqa8Uvw

egy kis zenét mutatok neked is,kedvenc tüzem újdonsága:)

toritextil said...

Köszönöm szépen, Lányok!! Na most már aztán tényleg muszáj sikerülnie jövő héten, azt mégsem írhatom ide, hogy mind hiába szorítottatok.. :)

Elza, a videora azt írja, már nem elérhető.. :/

Elza said...

http://www.youtube.com/watch?v=vkxFsk4ikTU

linkeltem ugyanazt máshonnan:)

LNóri said...

akkor hajrá tanulni, drukkolok :)

toritextil said...

köszi Elza, tetszik :))

Köszönöm Nóri!!! :)