Wednesday 28 April 2010

Gyorsan, gyorsan jelentkezem :))

Megvagyok ám (ha valaki hiányolna..), csak hát ugye az iskola............. :S ja meg a gépem... kicsit beteg szegényke, úgyhogy most (szerencsétekre :) ) nem is szövegelek sokat.

De! ÉÉÉN nyertem Julcsinál!!!!! :D

Aztán itt van Kinga kitűzője, amit egy cuppantottal együtt küldtem Neki a múltkori 'csakúgycsomagomért' cserébe :)

És ismét 'bahiáztam', azaz vittem be 2 övtatyót és 13 cuppantottat (még a múltkori adagból, azért nem teszek képet) a szegedi Bahiába. És ha minden jól megy, így első alkalommal kikerülnek a motyóim egy vásárba, ugyanis 3 hét múlva lesz a Szegedi Hídi vásár, és a csajszi kiviszi őket :)))


Hohóó, kis kiegészítés (1 órával később): Juci, az első Tőled kapott gyurmagyöngy itt talált helyet (fent) :)

10 comments:

Jandó said...

A kitűzőt már megcsodáltam Kingánál is. Igazán vidám, nagyon tetszik. És persze az övtáskák is. Nem szeretem a pirosas színeket, de a második valahogy nagyon megfogott. :)A bahiás, vásároshoz meg gratulálok, nagyon izgi.

gerdushi said...

a kitűzőt énis néztem már kingánál, tényleg nagyon jó :)

bubble said...

óóóóó, de jóóóóóóóóóóóóóóó :-) igazán jó helye van, mert nagyon szép az az övtáska!!! :-)
Nagyon ügyes vagy, remélem a vásáron is sikere lesz a táskáknak meg a füliknek is!
Az enyémet mindenki megcsodálta már :-)

toritextil said...

Jandó, köszönöm!! én is a másodikat szeretem jobban, amolyan egyszerű, de nagyszerű talán.. már ha mondhatok ilyet a saját munkámra, hogy nagyszerű... de végülis miért ne mondhatnék?! :) talán azért cuki, mert apró szívecskés az anyag :)
reggel pedig találkozuuuunk :))

Gerdushi, köszii :))

Jucii, és melyiket?? remélem, a gombosat is :)) látod, lesz ám helye minden gombnak és gyöngynek, amit Tőled kaptam, minden csak idő kérdése :)
köszönöm, remélem én is, hogy siker(ünk) lesz :)) úgy tűnik, akkor pont Szegeden leszek, csak épp pár nappal a művtöri szigorlatom előtt.. :S de azért kimegyek megkuksizni :)

jajj, miért nem tanulok?? valaki igazán noszogathatna.......

Enci said...

noszogat-noszogat! :) nekem épp pályázati elszámolást kellene csinálnom, de a blogolás sokkal kellemesebb, megértem tehát, hogy miért vagy te is itt inkább... :P nagyon szépeket alkottál megint, de ezen már szinte meg sem lepődök! :)

Barbara said...

Ezek csomók? Nagyon édi! :) És Kinga kapott egy madárlátta gombot is :D

orsolya vanessza kiss said...

Hú, ez a kitűző, meg a második táska is eszméletlen ó lett :)

anna said...

jujj az a kis piros szívecskés anyag, amiből a gyűrűm van, az lett a kedvenc a Tőled kapottak közül, de ez az övtáska ez egyszerűen szuper:) A másik is naná, meg a kitűző, annyira vidám:) szerintem mire kiérsz megnézni, addigra már el is viszik:)
a sulihoz meg kitartást!!!!!!

Anonymous said...

Hihi :D Meg is kaptam a táskáát :D Azóta vigyorgok, sokkalta gönyörűbb "élőben" mint a fotókon [ nah nem mintha a fotókon nem lenne vagány ]:D (L)
Köszönöm mégegyszer :D Most elkezdtem szemezni pár dologgal a meská[do]n :D (L) Azt hiszem rendelek is pár dolgot még (L) :D Annyira szééépeeek :D
puszi, Cukorka [ Evelyn]

P.S.: Írtam e-mailt, kukkold meg :D ;)

toritextil said...

Enci, köszönöm, hogy noszogattál!!!!! :))) bár aznap este már sajnos nem jött össze a tanulás.. remélem, Te jobban haladtál!! :)

Barbi, igen, franciacsomók, imádom őket, olyan cukik :)) ja igen, a gomb :))

köszi, Vanessza, örülök, hogy Neked is tetszenek!! :)

Anna, tényleg, erre nem is gondoltam, hogy mi van, ha későn megyek ki.... de azért ezt nem hiszem :)) és én is imádom ezt a kis szívecskés anyagot :)

Evelyn, örülök, hogy így tetszik :))))