Wednesday 3 March 2010

Jandó ezzel a kedvességgel tisztelt meg engem.


Azt írja, ez annyit tesz: Köszönöm, hogy az életem része vagy........ Én köszönöm, hogy egy ilyen díjnál (?) én jutottam eszedbe!!!!!!






















Azért nem adom tovább, mert nagyon hálás vagyok Mindannyiotoknak, annyi jót kapok Tőletek, mindig feltöltődöm, mikor jönnek a hozzászólások, úgyhogy csak ismételni tudom magam, hogy örülök, hogy belevágtam ebbe a blog-dologba. Szóval a díj Mindenkinek szól, köszönöm, hogy az életem részei vagytok :)

3 comments:

Jandó said...

Rögtön te jutottál eszembe. És nem ok nélkül...:)A kedvességed, vidámságod ragadós, és ezt biztos más is érzi.

toritextil said...

remélem :) bár néha talán kicsit sok is lehetek, de azért ez csak jobb, mintha a jókedv lenne ritkább..

jut eszembe: megkaptad az e-mailem? (a masnisat)

Jandó said...

Megkaptam, nagyon köszönöm. Épp akartam válaszolni.