Tuesday 9 March 2010

8 pont

Enci játékra hívott, húú, hát már nem is tudom mikor, de végülis jobb később, mint soha, nem igaz?! :)


1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?

Nem játszom, csak nagyon ritkán. Jobban örülnék, ha a saját erőmből sikerülne összehoznom jó dolgokat. De ha nyernék, biztosan vennék egy zongorát :)




2. Rossz szokás

Pillanatok alatt felhúzom magam az emberi hülyeségen, és a bosszankodás kicsit tovább tart a kelleténél.. :/ Más nem jut eszembe :) Ja de! csokievés.........




3. Koffein

A kávé rajtam nem segít, viszont nagyon szeretem az illatát és az ízét :) Az energiaitalt is nagyon szeretem, az még segít is, de ugye az meg meglehetősen káros....




4. Színeim

Iiiiimááádoooom mindet :)) Na jó, a feketét nem annyira, de néha az is kell :) Ha nagyon muszáj választani: zöld, narancs, pink, sárga, piros, türkiz, lila. Hmm, hát nem sokat szűkítettem :) Viszont a lényeg, hogy lehetőség szerint élénk legyen. És ez mindenre vonatkozik. Még kajában is a színeset szeretem :)




5. Mi van most rajtam?

Mivel utazom (pontosítás: tegnap utaztam, mikor ezt a bekezdést írtam), nem kevés rajtam a ruha.... Szóval barna cipő, nagyon vastag narancs zokni, világos csőfarmer, a fehérneműt nem részletezem, inkább a trikótól haladok kifelé, szóval fehér trikó, lila póló, szürke hosszúujjú, zöld ing narancs hímzéssel és flitterekkel, kék-lila-rózsaszín kardigán, ja nem, ez már nincs rajtam, melegem volt :) Szóval perpill ilyen szedett-vedett vagyok, mert a buszra rétegesen kell öltöznöm, sosem lehet tudni, mikor romlik el a fűtés.. És mivel kétlaki életet élek, ilyenkorra már csak az épp kezem ügyébe kerülő ruhadarabokat aggatom magamra :)




6. Háziállat

Nincs, és talán nem is szeretnék. Az, hogy Berci nincs többé, annyira megviselt (pedig én csak hetente egyszer láttam), hogy egyelőre úgy gondolom, nem teszem ki magam szándékosan még ilyennek. De imádom a kutyákat, szóval ha lesz egyszer, biztosan kutya lesz :)




7. 10 év múlva hol látod magad?
Ezt most nem részletezem, nehogy elkiabáljak bármit is, de abban biztos vagyok, hogy nagyon jónak kell lennie :)




8. A legutóbbi nagyon jó élményem
hmmm, én mindig mindennek nagyon tudok örülni... de ami hirtelen eszembe jut, az, mikor a Barátom beállított a spulnitartómmal, amit én rögtön felszereltettem, és megpakoltam sok színes cérnával :)) meg a cuppantott fülik összeállítását élvezem most nagyon, olyan szép az a sok szín együtt :) megmeg olyan sok minden van is még...... :)) na de most inkább abbahagyom, mert lassan mennem kell suliba


A játékot most nem adom tovább, mert nincs erőm utánanézni, kinél nem járt még, szerintem nagyjából mindenki megírta már, csak én voltam ennyire lemaradva... bocs, Enci, és köszönöm!! :)

3 comments:

Bejus said...

De jók ezek a kérdések, én még ezekre nem válaszoltam! :)

toritextil said...

óó, tényleg?!? már fogalmam sincs, kinél olvastam és kinél nem.. akkor ezennel hivatalosan felkérlek, hogy válaszolj rájuk :))

Bejus said...

Jajj de jó, köszi szépen a meghívást! :))