Wednesday 24 February 2010

Elmaradások - ismét

A közelmúltban készültek ezek a táskák. Csak ők még azért nem kerültek sem ide, sem a Meskára, mert képtelennek érzem magam megválni tőlük... :) Persze egyet sem fogok megtartani közülük, nemhogy mindhármat, de annyira szeretem mindegyiket, hogy nem tudom, mit tegyek. Most már legalább itt megmutatom, aztán hamarosan úgyis mennek a Meskára. Nekem nem ilyen táskára van szükségem, hanem keresztben hordhatósra, és amúgy sem tudnék választani. Olyan szép színűek... :)

Na én aztán szép vagyok, a saját munkáimat ajnározom....?! Illik ilyet?? Na mindegy, én úgyis azt gondolom, hogy így érdemes bármit is alkotni, ha maga az alkotó is odavan értük...
És különben sem azt dicsérem, milyen ügyesen varrok (mert azért az még nincs úgy - egyelőre :) ), hanem a színeiket.


Ez az első kép egy kicsit megbütykölt, hátha így jobban adja vissza az eredeti színeket, bár sajnos ezt nem hiszem..... de megpróbáltam :)










9 comments:

inecsg said...

Ezek valóban mind nagyon szépek!

kinga said...

Az fontos, hogy elégedett legyél! :)
Egy időben (mondjuk pár héttel ezelőttig) egyáltalán nem hordtam a saját ékszereim. Most meg valahogy csupa olyan dolog készült, amit meg akartam tartani, szóval magamnak is (vagy csak magamnak:)) készült belőle.

A fotók 'megbuherálása' igenis fontos! Én is szoktam, mert sajnos sokszor bármennyire is igyekszem, nem pont olyanok a színek, mint a valóságban, és ilyen esetben ez lenne a legfontosabb! Oké, sok minden függ a monitortól is, lehet hogy nálad egészen másmilyennek látszanak a dolgok, mint nálam, de ha picit fel vannak javítva, akkor nagy hiba nem lehet.
Én a fényerővel meg a kontraszttal szoktam még szórakozni, hogy szép világos legyen a háttér. Nem nagy dolog, de szerintem néha szükséges. Mondjuk jó hosszú időmbe telt, mire kitapasztaltam, milyen is lenne "A normális" kép :)

Egyébként pedig a rózsaszín és a sárgás gyönyörű!
Ha nem lenne ezer táskám.......... :)

Najó, majd egy hasonlót egyszer, talán :)

Timi said...

Teljesen megértem a dilemmádat: én is nehezen tudnék megválni ezektől a táskáktól. Vidámak, Vikisek, szépek! :) Szép napot Neked!

eszterda said...

Tényleg nagyon jó kis tatyók! Hú mennyi tankönyv, füzet fér bele! Hi-hi (kicsit gonosz voltam, hogy a sulira emlékeztettelek?)

Piroseper said...

Nagyon-nagyon tetszik az a piros pöttyös! :)
Jó nagy, belefér ezer papír és szuper a zseb az elején! Bejövős! :)

toritextil said...

Gabi, köszönöm :)

Kinga! Nahát, én azt hittem, mindig is hordtad a saját ékszereid!
Köszi a tippet, akkor igenis fogom még gyakorolni ezt a képbütykölést :)
És örülök, hogy tetszenek :)

Cserfescsillag, nagyon köszönöm Neked, azon mindig úgy csodálkozom, és annyira örülök, mikor valaki azt mondja, hogy vikisek vagy vmi hasonlót :) szóval szép napot varázsoltál nekem :))

Eszterda, hehe tán egy kicsit... :P
de jó is, hogy ezt írtad, mert ez eszembe sem jutott, mivel én szinte bárhová megyek, nem csak iskolába, annyi cuccot viszek, hogy kell ekkora táska, de tényleg, ez még sulisoknak is jó! szuper :)

szia Piroseper! Kösziii :))

bolyet said...

Jaj, nem akarok lemaradni!Az a pöttyöööös...olyan toritextil...vagy vikis...!!:))Nagyon-nagyon tetszenek!Neked annyira szurkoltam eddig is...méltán!

toritextil said...

Kedves Bolyet!! Nagyon-nagyon köszönöm, az ilyen üzenetek olyan nagyon fel tudnak tölteni, annyira örülök, köszikösziköszi!!!!!!!!
:)

kinga said...

Fura, mert egyébként egészen illenek hozzám a saját dolgaim, de valahogy mégis jobban szeretem a mások ékszereit magamra aggatni :)
ki érti ezt?! :)