Tuesday 12 January 2010

Meskainterjú

Eljött ez a nap is, én vagyok a nyitólapon... fura látni ott magam... Gondoltam, jól bereklámozom, erre, mire hazaértem már annyisok megjegyzést kaptam, hogy nem hittem a szememnek :D Egy újabb nap, amikor hálás lehetek, hogy a Meskára találtam, és hogy elkezdtem blogot írni, mert nagyon-nagy örömet szereztetek, kösziiiiiii :D

Ó, és arra gondoltam, hogy ha már én ennyire örülök, hátha más meg annak örülne, ha mondjuk... elengedném a postaköltséget, amíg én vagyok az interjúban?! :) Szóval jövő keddig nincs postaköltség, ha valakit érdekel :)

És akkor eljött az ideje a dinnyetáskának is. Ő már vagy 2 hónapja boldogítja a tulajdonosát, csak a szütyővel együtt akartam ide feltenni, amit viszont nem akartam ellőni az interjúig. Úgyhogy türelmesen kivárta a sorát :)
















11 comments:

Jandó said...

Épp az előbb olvastam az interjúd, és nagyon örültem, mikor megláttalak a nyitólapon. :) Nagyon tetszett. Tetszik a szütyő és a táska is. Jó látni ezeket a vidám színeket.

kinga said...

óóó, imádom ezt a táskát!!!:)

Ili said...

Én is olvastam az interjút és írtam is.Lehet, hogy nem is tudod, az én bolt nevem a Meskán " ennavel ".
Nagyon édes vagy a képen is. Nagyon aranyos, közvetlen kis teremtés vagy, ne csodálkozz, hogy ennyien szeretnek!!!!!

eszterda said...

Gratulálok Viki! A táska nagyon édes!

bubble said...

Ez a táska tényleg nagyon szupiii ♥

Anonymous said...

Szia!
Gratulálok az interjúhoz, és a táska is mesés lett a szütyővel együtt, ügyi vagy! :)
Nóri

Anonymous said...

Öm. Ez az interjú-dolog egyébként hogy működik? Kiszemelnek valakit maguknak, vagy jelentkezni kell, hogy szeretnéd?
Nóri

Timi said...

Viki! Gratulálok az interjúhoz! A táska és a szütyő nagggyon jóó!!

inecsg said...

Gratulálok itt is, hogy felkerültél az interjúk közé! A szütyő és a táska is nagyon vicces dolgog! Nagyon tetszenek! :-)

Bejus said...

Nagyon büszkék vagyok Rád!! Nagyon tetszett az interjúd! :)

toritextil said...

Jaj, megint mennyi kedvesség!! én nem is érdemlek ennyit.... de köszönöm!! :)

Ili! Megnéztem a termékeidet, mikor olvastam a hozzászólásod, és rögtön rájöttem, hogy én ezeket ismerem egy blogról, viszont szégyenszemre hirtelen nem ugrott be, hogy a Tieid. De aztán mégis :)

Nóri! Egy üzenetben megkértek :) viszont ha rámész az interjúkra, van egy kitöltési lehetőség azt hiszem (bár én ezt csak a felkérés után láttam, szóval nem tudom biztosan..)

Most a Többieknek nem írok külön, mert Mindannyiotoknak egyformán hálás vagyok, és mert rohannom kell, délután én tartom a rajzszakkört :)