Saturday 5 December 2009

Ma cím nélkül

Már címet sem tudok adni a bejegyzéseimnek, mert mindig csak össze-vissza írok, semmit nem töltök azonnal ide... :) Szóval elkészült a táska, amiről még régebben írtam, hogy a saját tásim készült részben emiatt előbb, erre pedig most került sor. Bemutatni pedig azért nem lehetett, mert a késedelmi pótlék, azaz a szütyő ajándék volt :)





















Továbbá: megtaláltam a boltot, amit Gabi ajánlott, vettem is pántkifordítót (azaz rendeltem, és a pasi tényleg nagyon kedves és gyors volt), úgyhogy nagyon-nagyon köszönöm! :)

Aztán: arany színű szatén táskát varrok, ami nagyon izgi, hiszen eleve a szatén, a csillogás távol áll tőlem, nem is sok szaténtáska készült még nálam :) Remélem, hamarosan elkészül, és meg tudom mutatni.

Hát még: a múlkor említett másik bugyrost majd csak Karácsony után. Örülök, hogy ilyen sikere van, mert ezt a fazont imááádom :) Ja és most tervezek még 2-t, amiből remélem a jövő év elején már hamarosan tudok is mutatni :)

És még valami, ami itt nem olyan jelentős itt, de nekem nagyon-nagyon fontos: tegnap, azaz 4-én voltunk 44 hónaposak a Barátommal :)

Plusz még egy utolsó -csak ezt az imént néztem meg, úgyhogy most nagyon örömködök: jól sikerült a csütörtöki zh-m :) de olyan jól, hogy 2 jeggyel jobbat kaptam, mint amivel e tárgy esetében megelégedtem volna, azaz 4-est :)

Na jó éjt Mindenkinek, még egy hét nemalvás a suli miatt, de talán utána tudok többet írni :)

6 comments:

t®eb♥®etta said...

aranyos lett,szép tavaszias szinek:D

Timi said...

Hát szokás szerint ez is nagyon jó lett. :) Sok boldogságot Nektek! További szép Mikulás - napot!

eszterda said...

Hát ez csudaszép lett Viki! Vidám, fiatalos, menő!

Lente Julcsi said...

Nagyon szép a tatyó.Gratulálok a 4eshez,meg a 44eshez is!

inecsg said...

Szívesen! Örülök, hogy tudtam segíteni. A sárga tási nagyon tetszik!

toritextil said...

Nagyon-nagyon köszönöm Mindenkinek a megjegyzéseket, olyan kedvesek vagytok!!!!