Monday 14 December 2009

Apróságok

Lássuk csak szép sorjában:

El is kelt a Bahiából elhozott kék bugyros a Meskán :)

Aztán én ilyet is tudok:














Annyira megtetszett ez a kék cérnahalom, hogy muszáj volt megörökítenem :) ha valaki nem jönne rá, mi is ez: varrtam, varrtam, kicsit fura hang jött a gépemből, hát az anyag alá néztem, ajjajjj ezt találtam...


Megjött a hideg, úgyhogy ez is előkerült: (sajnos jobb fotót nem engedett ez a "csodás" fény)














Azt hiszem, a Praktikából vettem az ötletet még tavaly télen, ez egy szerelmes kesztyű :) Az asszimetriának 2 oka van (és kivételesen egyik sem az én ügyetlenségem): a közös résznek vékonyabb az egyik szára, ebbe megy az én kezem -azért lett így, mert keskeny volt az anyagom :) A jobb kezesnek pedig azért kicsi a hüvelykujja, mert a Barátom levágta egy ujjpercét. Nyugi, szörnyűlködni nem kell, teljesen rendben van vele minden, csak az a része mindig hidegebb, jobban fázik, ezért nem hagyhattam a kesztyű ujjában levegőnek helyet :)


Kitűző-kísérlet:














Ez most a sajátom marad, mert van még mit rajta javítani, viszont azt hiszem, nem hagyom annyiban, lesz még folytatása, mit gondoltok? Csak bátran! :)


És a végére hagytam a -szerintem legalábbis- legjobbat:














Ehhez nincs mit hozzáfűznöm, inkább a véleményetekre vagyok kíváncsi!

16 comments:

Aranka said...

Mindegyik jó. A fülik igazán egyediek.

Lente Julcsi said...

1.szép szín
2. :o)
3.aranyos pöttyös
4.nagyon szép!

Jandó said...

A cérnagubanc mostanában nálam is gyakori vendég. A kitűző nagyon aranyos, a fülbevaló nagyon szép, és igazán egyedi. Tetszik mind. :)

toritextil said...

Aranka, köszi!!
Julcsi, :)
Jandó, örülök, hogy nem vagyok egyedül :) és köszi!

inecsg said...

Nekem a kitűző tetszik a legjobban!

t®eb♥®etta said...

A fülbevaló 10 pont, a kitüzö 9,9 :)
tehát sokmindent nem kell már javítani rajta.:)

bubble said...

Nekem nagyon tetszik a füli, jó ötlet :)
de a leges az a kitűző ‹3 :))))

toritextil said...

Gabi, köszönöm, ez aztán a határozott vélemény :) (jól jön tényleg!)

treboretta, hűű ennyi pontot érnének?? :) ez kedves Tőled, köszi!

Jucii, köszönöm, akkor azt hiszem, mindkettőnek lesz folytatása :)

pogácsa pajti said...

Legyen is folytatása!:) Nekem a fülbevaló a kedvenc:)

Anna

kinga said...

A kesztyű nagyon cuki :)
Bár magunkat ismerve mire felvennénk, rég lefagyna a kezünk :D:D

a fülbevaló meg gyönyörű!! Kicsit a vadjutka ékszereire emlékeztet. tényleg bejön :) bár eleve imádom a textil ékszereket.

És bár én messze nem tudok úgy bánni a varrógéppel mint te, (igenigen, én már leragadtam ott, hogy ne kacskaringózzak. pontosabban még addig sem jutottam el:D) de nem meglepő módon ezzel is mindig megszívom...még ha rendeltetés szerűen használom is, mégis összeakad, beakad, kiakad, elszakad... :D tiszta szerencsétlen vagyok.

toritextil said...

köszi Anna, dejó, hogy ennyieteknek tetszik :)

Kinga!
annak ellenére, hogy általában én vagyok a csiga, a kesztyűhúzásnál én lobogtatom a közös részt :)
hú, remélem, nem annyira hasonlít, hogy netán rám lehetne fogni, hogy másolok -mindig annyira rettegek ettől, és ez konkrétan eszembe sem jutott, bár tény, hogy ismerem az ékszereit, és tetszenek is
jaj, remélem, csak nagyon halványan emlékeztet vadjutkára!
nyugi, nekem sem ez az első, és valószínűleg nem is az utolsó gubancom.. :)

Bejus said...

Motmár nekem is ildomos lenne vennem egy sapkát meg kesztyűt, mert hiába van hosszú hajam ez már kevés a mínuszokkal szemben. A csukja meg nem az igazi, mert írtó hülyén áll a fejemen... :) Nagyon cuki lett a pöttyös virágocska és a füli is nagyon ott van!! :)

Ena said...

Nagyon édes lett a kitűző. Szerintem tökéletes és a fülbevaló is nagyon szép. A kesztyűk nagyon aranyosak :)

toritextil said...

Bejus!
jahj, nálam is mindig fejfedő-gond van... de már nem érdekel, a lényeg, hogy melegítse afülem és a homlokom :) szerencsére Anyukám kötött nekem tavaly, és egész tűrhetően nézek ki benne -Tesóm szerint persze nem így kéne hordanom, de így a legkénylemesebb... :)

Szia Ena! Köszi, de aranyos vagy :)

pogácsa pajti said...

húúú marhajók! :D
Mind mind mind :)
A cérna a legszebb! :P na jó csak vicceltem. :)

toritextil said...

szia Anett :) kösziköszi :)