Tuesday 27 October 2009

A nyertes :)

Hogy ne csigázzam a kedélyeket, gyorsan meg is mondom, ki lett a szerencsés: BEJUS!!!

Modellem lett a sorsoló (az Ő kezét tessék szidni vagy épp szeretni :) ), Anyukám a közjegyző, én pedig a nagyon izguló közönség (de komolyan, szerintem, én voltam a legizgatottabb :) ) ja és persze a fotós (tudom, nem sikerültek valami remekül, de egyrészt este van, másrészt a lényeg látszik :) ) KÖSZÖNÖM A JÁTÉKOT MIDENKINEK :) (lesz majd még :) )



















Azért ha van még valakinek kedve, tovább olvasni azok után, hogy nem nyert, írok még pár sort: szörnyen sajnálom, hogy nem vagyok képes mindenkit megajándékozni, mert nagyon-nagyon hálás vagyok, hogy ennyien jelentkeztetek (23-an!!!), remélem, akik újonnan felbukkantak, ezután is visszatérnek néha! Köszönöm mégegyszer mindannyiotoknak!! (no a sorsolóval össze is vitáztunk, hogy a mindannyio/ótok rövid vagy hosszú 'o'-e?!)

22 comments:

kinga said...

Gratulálok Bejus!:)

És akkor megragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem:
a pöttyös tatyi mennyibe kerül, és belefér-e A/!?:)
Ha igen, kb mennyi, és azonkívül még egyéb cuccok,pl egy félgömbre megtömött dinnye :)))

toritextil said...

köszönöm az érdeklődést :)

arra gondoltam, hogy most még meg lehet venni a leértékelt áron, azaz 2475 Ft lenne így

és igen, belefér A/4 (azt hittem nem, de belepróbáltam), max ha nagyon megpakolod, az alsó gombokat nem lehet begombolni, mélysége pedig van, szóval döcére lehet tömni :)

Főfüge said...

Gratulálok Bejus!

Ha nem én nyerek, akkor logikus, hogy: Csaláááááááááááááááááááááááás!!!
Ezt megmondom az anyámnak!!!

toritextil said...

hát nem, nem történt csalás... :) viszont utána még játszottunk, 4.re Téged húzott ki Húgom :))

Főfüge said...

Erről beszélek! Azt kellett volna elsőre húzni!:))))))))))))))

Főfüge said...

Nagyon aranyos a húgod! Engem nyert?

tücsi said...

Gratula Bejusnak,köszönöm a lehetőséget!:)

Guminyuszkó Blogja said...

Gratulálok Bejusnak!
Nagyon izgalmas volt a játék! Köszi a lehetőséget!
Petra

bubble said...

Bejusnak ezúton gratulálok, eljött az ő ideje :)

Neked pedig köszi a játékot :)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Bejus said...

No mégegyszer nekifutok! :D Véletlen az unokahugom google fiókjáról írtunk, mivel most ő is itt van nálunk! Legalább annyira örül, mint én! :)
A "modellednek" aranyat ér a a keze! Még soha nem nyertem, nagyon boldog vagyok!! Leírhatatlanul!!! Nagyon szépen köszönöm!!! :,))))

toritextil said...

Főfüge, mit jelent az hogy Téged nyert?? :))

Tücsi, Petra, Juci nagyon köszönöm, ez nagyon kedves Tőletek!!! Lesz még játék mindenképp, izgi volt nekem is, és örülök, hogy Ti is Bejussal örültök! ?)

Bejus! már megrémültem, hogy valami félreértés történt, vagy álnevet használsz... :D
Örülök, hogy örültök!! Tudom, olvastam már másol, hogy sosem nyertél még, hát így még jobb :)

Bejus said...

Így meg főleg,hogy Nálad nyertem ezt a nagyon szép táskát, amivel már régóta szemezgettem! :)

Köszönöm mindenkinek a gratulációt! Aranyosak vagytok! :)

Főfüge said...

Elnézést és bocsánat a húgodtól, nem szabadott volna! Ha tombolán kihúz egy CD játszót, akkor azt nyerte, Te meg azt mondtad, hogy engem húzott ki!:)))

Mond meg a húgodnak, hogy engesztelésűl, válasszon egy képet a blogomból, és bekeretezve megkapja. Kivéve a másnak ajánlottakat, és az itt oldalt lévő hármat:
http://ribizliszem.blogspot.com/

toritextil said...

jaaa, bocsi, kicsit lassú a felfogásom mostanság :))) Húgom is velem nevet :))

inecsg said...

Köszi a játékot, izgalmas volt! Kár, hogy nem én nyertem...:-( Lehet, hogy még benézek, de nem biztos, talán....:-) Bocs, csak vicceltem. Persze, hogy jövök még olvasni és beolvasni is, meg megjegyzéseket írogatni is...:-)

inecsg said...

Ja, és gratula Bejusnak!

Promise said...

Köszönöm a lehetőséget, még visszanézek! =D Gratu Bejusnak!^^

Via said...

Köszi, jó játék volt, és most már úgy gondolkozom az egyik párnán is... :)

pogácsa pajti said...

áááh itt biztos vmi stike volt. :)
lehetetlen hogy ne én nyerjek. :) :P
majd legközelebb több álnéven is nevezek, hátha :) :D

-anett-

toritextil said...

héé Gabi :)) örülnék, ha visszanéznélm olvasnál és beolvasnál :)

szia Promise! köszi, hogy jössz még Te is :)

szia Via! örülök, hogy más is tetszik :)

Anett, hááát jöhetsz álnéven is... :) de Neked még úgyis jövök eggyel :))

inecsg said...

Jó, hogy jövök!