Thursday 22 October 2009

Megtiszteltetés és egy táska

Hatalmas meglepetés ért tegnap, ugyanis Meskás üzenetet kaptam. Admin. Igazából a frász jött rám, ugyanis nemrégiben hibáztam. Duplán. Ha jól emlékszem, itt nem írtam róla, mert borzasztóan bántott a dolog, most sem fejtegetném részletesebben. A lényeg annyi, hogy igyekszem mindig mindent nagyon precízen intézni, ami általában sikerül is, csak épp ha mégis figyelmetlen vagyok, akkor nagyon. Így hát szépen elkönyveltem magamban, hogy na én leszek az, akit Meska-interjúra nem fognak felkérni... Gondolom, minenki sejti mi történt tegnap (csak időm nem volt elújságolni, úgy volt, hogy ma zh-zom) :))) Lehet, hogy másnak ez nem olyan hatalmas dolog, de én annak érzem. Az én önbizalmam hááát... tulajdonképp az az, ami nincs :) persze lehet, hogy csak azért engem kértek meg, mert akiket kértek, azok nem írták még meg, és nem jutott egyelőre más eszükbe... :/ de csak nem :)
már csak az a kérdés, hogy mit mutassak be... hmmm -lesz min gondolkozni a szünetben :) meg dolgoznivalóm, ebből kifolyólag pedig blogon mutogatnivalóm is, ugyanis 1 hét szünet, juhhéé :))

Oh, és amit most töltöttem Meskára:
















Egy leányzó felkért, hogy készítsek Neki egy elefántos tásit, hát íme :) Egyébként a szülinapja még szeptemberben volt, amire kapta, ezért járt egy lassúság-pótlék, azaz a szütyő :) Ami külön öröm az egészben, hogy a Testvére vásárolt még szeptember elején tőlem, személyesen találkoztunk, ez a felkérés pedig azt bizonyítja, hogy akkor valószínűleg a munkám is és én is jó benyomást kelthettem :))
több kép itt és itt

17 comments:

orsolya vanessza kiss said...

NEEEEEEEEEM !!!! :)

AKit az interjúra nem kérnek fel, az ÉN LESZEK ! :)

egyszerűn utálnak engemet, és igazuk is van, mert legalább négy ismérvet fel tudok hozni, ha nem ötöt, amiért joguk van rá :)

toritextil said...

miéééért??? na persze.... :P

kinga said...

Jajj dejó!:)))

Egyébként teljesen jogos, hogy felkértek!
Elég sajátos stílusod van. Nem csak a cuccaidra gondolok, hanem a boltodnak is van egy megjelenése. A fotóid is kitűnnek, stbstb.
Szóval egyáltalán nem értem, miért csodálkozol.......
Ja és gratulálok!:)

kinga said...

u.i.:
engem sem fognak soha felkérni, na de én csak egy gyurmás vagyok, abból úgyis van már ezermegkettő a meskán, meg gyurmás interjú (nova) is volt már.
nem mintha magam érdemesnek tartanám egy ilyen interjúra:D

toritextil said...

na jól van, úgy látom Te sem vagy kevésbé lökött, mint én :P
majd én holnap lemeózom, milyen a pingis fülim :)) sosem láttam még gyurmás cuccot (én eggyel kísérleteztem), úgyhogy nekem tuti, a Tied lesz a legjobb :)

kedves Tőled, hogy ezt mondod, nem is Te vagy az első, de én még mindig nem látom azt a jellegzetességet... viszont legalább örülök, köszönöm :))

Unknown said...

IMÁDOM!!! :):)
köszönöm szépen !!

pogácsa pajti said...

ez a Fánis ez valami hihetetlen édes lett!! :) meg a piros elefánt eggyel lejjebb a kis virágokkal mindenekkel is Nagyon nagyon. :D

meg nagyon örülök, gratulálok az interjúhoz! tök jóóó!:) már várom,hogy olvashassam. :D

-anett-

pogácsa pajti said...

hűű, nagyon örülök az interjúnak:) gratulálok! ha hiszed, ha nem, megérdemled:)

és ez a kis piros szűtyő nagyon tetszik:) tervezel még belőle csinálni valamit?:):)

és nagyon nem ér, hogy mindenki 1 hét szünetet kap:( mi csak kerek 1 napot:(:(

anna

Bejus said...

Abszolút megérdemled, már kíváncsian várom a válaszaid és,hogy mit mutatsz be lépésről lépésre! Ez a táska valami könnyfakasztóan édes! :,))))))))))))))

Jandó said...

Hú, ez nagyon jó! Gratulálok, és nagyon várom, hogy olvashassam az interjút. Szerintem is van stílusod. Igazán fel lehet ismeri a dolgaidat már csak a fotókról, ha nem tudom, hogy te készítetted. :)

toritextil said...

Először is Kinga! Csudaklassz a fülim, fel is avatom, köszönöm szépen :) oh és a magnó is -sokkal jobb, mint képen!

szia Anita! de jó, hogy Te is írtál :)) -ja azt a többiek nem tudják, hogy személyesen át is adtam -na de most már igen, szóval sikere volt :))

Anett! köszönöm szépen :) hmm, azt hiszem, ezt az elefánt-témát nem fogom hanyagolni :)

Anna! a szünetkét sajnálom :( a gratulációt viszont köszönöm :)
azt hiszem, van még abból az anyagból, ha érdekel, megnézem! :)

Bejus! köszi :) no, arra én is kíváncsi leszek :)) bár ma jött végre egy ötlet, meglátjuk :)

Jandó! nagyon-nagyon köszönöm, köszönöm :))

inecsg said...

Gratula a Meskás interjú miatt!

Ne aggódj én is hibáztam, pedig nem volt szándékos. Kijavítottam, innen tiszta sor a dolog.

Várom az interjút nagyon!

Gabi

toritextil said...

köszönöm, és hát igazából jó ezt hallani, hogy nem csak én vagyok olykor béna :)

oh, és Keve emlékszik, érdeklődött, mit csinálsz :) csak sietett nagyon, úgyhogy nem sokat beszéltünk

Via said...

Szia Viki!

Ez az elefántos táska nagyon tuti! Gratula ehhez is és az interjúhoz is. :)
v.

toritextil said...

nagyon köszönöm szépen!!! :)

LARION said...

Szia, Viki!

Én is gratulálhatok? Van miért meg interjúvolni, ahogy Vanesszát és Kingát is illene mááár!..... Miért érzik azt a Lányok, hogy Őket nem kedvelik ...? Van a Meskás-lányokban előítélet és megosztottság? Naív vagyok?
Nagyon sajnálnám, ha így lenne....!!!

toritextil said...

Szia Larion!
Köszönöm szépen :)) Neem, szerintem Ők nagyon rendes lányok!! csak a saját nevemben beszélhetek (Vanesszával nem tudom, mi történt, Kinga pedig szerintem csak még nem került sorra), ott én voltam figyelmetlen (nagyon figyelmetlen), és ezért kaptam felszólítást. kétszer is... :/ de megoldódott :) szóval nem Velük volt a baj!! (vagy valamiféle előítéletre 'méltó' lennék?? :) )