Monday 12 October 2009

Egy a sok közül, ami mostanában foglalkoztat, de még nem említettem...

... a névjegykártya :) Szeretnék csináltatni. A már említett csoporttársam tervezi (aki a logoval is foglalkozik), ha volna kedvetek, esetleg megnézhetnétek! Bár az én fejemben már letiszult, melyiket is szeretném kis módoítással, de hátha van valakinek jobb ötlete :) szóval vélemények jöhetnek ide :)

Ó, és amit még nem is mondtam: készül a címkém :) a héten vagy a következőn elvileg meg is lesz :) nagyon egyszerű, sima felirat, de én úgy örülök, hogy lesz végre nekem is :))

hm, egész jól pótolom az egyhetes blogos elmaradásom :D

9 comments:

Lente Julcsi said...

Jobb oldalon a második tetszik.Ha az alatta lévőn minden elérhetőség rajta lenne azt választanám.
Tűzés ügyben szívesen segítek,ha tudok.Ímélcímem a blogban.

toritextil said...

ja igen, azt nem írtam, hogy az szöveg még nem a végleges, jön még vmi mottó is :)
oké, én is ezekkel szimpatizálok, kombinálok :D meg a sárga állított tetszik nekem nagyon, szóval az még vmire jó lesz :)

e-mailt pedig írok, nagyon köszönöm!!!

Jandó said...

Nekem is a jobb oldalon a 2. tetszik és a sárga. A mottó nem lehetne a kártya másik oldalán? De ez csak ötlet. Már láttam ilyet, és nagyon tetszett.

toritextil said...

Köszi, közben még alakult, a véglegeset majd felteszem :) de az a sárga nem hagy nyugodni... mindenképp vízszintesben gondolkodtam, de ez... no, majd lesz valahogy :)

az ötleted megtetszett, utána is néztem, de sajnos a kétoldalas drágább. nem sokkal, a címke viszont olyan sokba kerül, hogy inkább a mottó marad elöl, a hátuljára pedig majd én írogatok :D

Anonymous said...

kedves "a csoporttársamon kívüli látogatók", ha már benéznek hozzám, és válogatnak a szégyenteljes munkáim közül, legalább azzal tiszteljenek meg, hogy énnekem is irnak bejegyzést, nem csak a hátam mögött emelnek az egekbe a zseniális(használhatatlan) alkotásaim miatt :)

köszönettel


fipsz

toritextil said...

ne légy lökött, héé :) mi az, hogy szégyenteljes meg használhatatlan?!? én ezekkel akarom reklámozni magam!!

Lente Julcsi said...

Tényleg jó a sárga,középre kellene tenni,hogy jobban látszódjon.Így a többszínűek elvonják a figyelmet.

bubble said...

Szia!

Nekem a jobb oldali harmadik tetszik, viszont a második szövegével és betűtípusával :)

de tényleg jó a sárga is :)

toritextil said...

Sziasztok!
Köszönöm a véleményeket, bár kissé összezavartok :) De nagyon úgy néz ki, hogy a jobb oldali 2. és 3. kombinációja lesz, a sárga pedig később kerül majd a képbe :)