Monday 3 August 2009

Megint mindenféle :)

Tudom, ma már hétfő van, de én a péntekkel kezdem :) Szóval pénteken szabadnapot vettem ki :) Azért este persze gyorsan varrtam még 1-2 órát, míg szombaton elkészült a csodatáska :))) Ez a legújabb szerelmem... imádok így alkotni, hogy ennyire szeressek valamit (sokkal gyorsabban is tudtam vele haladni, pedig mindig olyat csinálok, amit szeretek, hiszen igyekszem mindenből, rendelésből is kihozni a legjobbat, de ez most valahogy más volt), na szóval viszont a hatalmas hátránya, hogy meg akarom tartaniii!!! :( Persze nem lehet -egyrészt mert nemrégiben megvarrtam magamnak a sokzsebes, színes stb. tásimat, és az azért számomra praktikusabb ennél. Másrészt, ha minden 2. táskát megtartanám... ajjajj... :)


Na de sok beszédnek sok az alja... -azt hiszem :), úgyhogy lássuk:





Hamarosan a jobb oldali tatyók címszó alá is "bevarázsolom", hiszen a nagyítás még mindig nem megy... :D


Továbbá:

néhány nappal ezelőtt megkaptam az 50. kedvenc készítőnek-jelölést Meskán, amiért nagyon boldog vagyok :)))

Hát még mert ilyen sokan kíváncsiak vagytok a... hááát írok én aztán mindenfélét ide... remélem, nem az uncsi dolog a több :)


Harmadszor, de nem utolsósorban :)

Bejus játékra hívott, miszerint le kell írnom azt a 10 ételt, melyet a világon a legjobban szeretek... ajjajj :)
No lássuk: azt eszeltem ki, hogy végigmegyek egy napomon -reggelitől a vacsora utáni nasiig :)

1. hideg kakaó, langyos tea, vajas-cseresznyelekváros kenyér, kakaóscsiga, müzli tejjel -ooó,egyből kilőttem 5-öt... nem lesz ez így jó. na azért így haladok tovább, csak nem írom le az összes kedvencem
2. délelőtt általában nem eszem, de ha ez lenne az utolsó napom, akkor kekszet ennék. mondjuk.
3. narancslé és fincsi itthoni csapvíz -ezekre egész nap szükségem lenne
4. leves -Anyuci húslevese természetesen
5. a főzelékeket ki nem állhatom... az állaguk miatt... egyetlen, de jó nagy kivétel a krumplifőzelék :)
6. Apa vmilyen grilles husija és házikenyere és salátája
7. sütiiii, csokiiii minden mennyiségben -egész nap :))) kedvencet képtelen lennék "megjelölni"
8. jaj, a gyümit majdnem kifelejtettem! na jó, most már igyekszem betartani a játékszabályokat, és egyetlenegyet mondok: ribizli... nyamnyam... jó sok cukorral :)
9. hűha, már a 9-esnél tartok?! saaaaajt -na ez is majdnem kimaradt... imádom... muszáj ismét megszegnem és ideírnom egy egész vacsit a sajthoz, különben nem marad hely az esti nasinak... szóval vajas-vegetás kenyér és paradicsom!!
10. fagyi
Ez a sor azt hiszem, a számozás ellenére 10-nél több ételt tartalmaz, inkább össze sem számolom, mennyit... :) na jó, nézzétek el nekem, ez volt az első ilyen játék, amiben részt vettem :)) köszi, Bejus :)
Ó, és továbbadnám lillaanyának :)

Hú, mára ennyi, igencsak elszaladt az idő, rohannom kell, még arra sincs időm ,hogy ellenőrizzem, mennyi zagyvaságot hordtam össze, majd holnap korrigálok :)))

2 comments:

Bejus said...

Köszi,hogy beszálltál! :) Fúha szép kis ételsor! :))) Ja és a táska valami fantasztikus lett!! :)

toritextil said...

mondtam, hogy imádok enni :)), meg a beszélhetnék is rámjön néha, ráadásul ez volt az első játék, úgyhogy kipróbáltam :)))
ja és köszönöm, örülök, hogy tetszik!!! :)