Monday 31 August 2009

Bugyros táska

Reggel töltöttem Meskára ezt a tásit:




















Ide csak most van időm feltölteni. Sosincs szinkronban a kettő sajnos... látom másoknál, hogy van, aki előbb mutatja be a blogon, van aki egyszerre, de nem így össze-vissza... Hát nekem így megy :) Mikor valami elkészül, először is várok, hogy legyen még 1-2 fotózni, ne kelljen annyiszor nekiállni, tehát eleve nem tudom rögvest megmutatni. Aztán meg persze elmarad, vagy lesz belőle össze-visszaság... :)

Ezt a táskát egyébként nagyon imádtam varrni. Remélem, másoknak is tetszeni fog, mert tervezek még párat :)

Holnap hosszú, és reményeim szerint nagyon szuper napom lesz (bár miután a mai is az volt, nem tudom, megérdemlek-e annyi jót... de azért reméljük :) ), úgyhogy szerdán több fotóval illusztrált beszámolót tervezek tartani :))

14 comments:

pogácsa pajti said...

nem hiszem el:)
végre nagy nehezen kitaláltam, hogy milyen táskát is szeretnék tőled, mert annyira jók, hogy muszáj, szóval övtáska mellett döntve, már majdnem írok, erre megláttam ezt a táskát:)
de akkor még megkérdezem, hogy övtáskára van e mód, zöld színben, kb hasonló stílusban mint amiket feltöltöttél?:)

anna

toritextil said...

én sem, épp most írtam Nálatok :)
persze, övtáskára is van mód, csak a zöld anyag problémás... Anettnek írtam nemrég e-mailt, melyben elpanaszoltam, hogy nincs a zöld-pink batyu-féle zöldből, éééés már nem is lesz!!!!! :(((
viszont, ha gondolod, fényképezek a fellelhető zöldekből (olyan szépet tuti nem találok... :( ), aztán e-mailben folytathatjuk :)

kinga said...

fuuu, ez gyönyörűszép :))

toritextil said...

köszönöm :))
hát mi van ma?? most meg pont Nálad nézelődtem :))) jó ezek az új cuccok!!

pogácsa pajti said...

:)
mindenki kockul?:)

szóval hát fenemód sajnálom azt a zöld anyagot. anettal beszéltük, hogy megnézzük a pestiben, az is eurotextil, hátha. de ilyenkor olyan mérges tudok lenni, hogy ami jó, azt miért nem gyártják tovább?

akkor megy a mail, hogy hova küldheted a zöld anyagokról a képet:)

toritextil said...

jah, mindenki pont ma este ragadt le a gépnél... amivel csak az a baj, hogy én 4:50kor kelek!!!! :D

a zöld anyag meg tipikus...
de az jó volna, ha megnéznétek! aztán el ne felejtsetek ám!! :)

bubble said...

Húúú, ez a tatyó tényleg csudiszép. Jó sok mindent lehet bele pakolászni, azt hiszem hamar megtölteném a bolondságaimmal :)

toritextil said...

köszönöm, úgy örülök, hogy ennyieteknek (ilyen szó van egyáltalán?!) tetszik :)
jó sok cuccot pakoltunk bele modellemmel, a Húgommal mi is, mire így nézett ki :D

kinga said...

ja és a modelled cicanacija is dicséretre méltó ;)
(hol vette? :$)

Bejus said...

Aztaaaaa! Huhuu na drága Vikim ez lesz a következő "áldozatom", de mivel nekem már van egy ilyen színű kézi táskám tőled, ezért majd valamilyent kitalálunk, de egy ilyen szabású táska mindenképpen kell majd nekem Tőled! :)

Puszik

hildiko said...

Szia!

Nagyon tetszik a táska!
Írok neked mailt.

Üdv: Ildikó

gerdushi said...

Szia!

Ebbe a táskába beleszerelmesedtem. Imádom az ilyeneket. Én sajnos varrni nem tudok, én csak kitalálni szoktam, és dirigálok mamának hogy hogy kellene... :D de el kellene kezdenem tanulni, azt hiszem... :)

Csak így tovább. Ügyi vagy!

Gerda

orsolya vanessza kiss said...

SZia!

nagyon ízléses és eredeti lett :)

toritextil said...

Jaaj, de aranyosak vagytok, annyira örülök, köszönöm szépen!!! :)))

Kinga! Valamiféle cosmosból vagy ilyesmiből származik... és köszöni :)

Bejus! Ennek nagyon örülök :) Ha van valami elképzelésed, írj egy e-mailt, vagy ha gondolod, szívesen küldök én, ha elkészült a fejemben lévő 3 :)

Ildikó! Köszönöm Neked is, e-mailt pedig hamarosan írok!

Gerda! szia :) ha van ki megcsinálja (mmint Mamád), akkor Te meg tudsz többet drótozni, nem igaz? :) nekem is jó lenne drótozni, de akkor meg mi idő maradna a varrásra :S olyan kevés egy napra 24 óra...
Ja és örülök, hogy Neked is tetszik :)

Anaisz! Nagyon köszönöm a dicséreted!! :)