Sunday 5 July 2009

Szütyik

Mindeféle apróságnak készítettem szütyőket. Ugyanis az én saját táskámba elfelejtettem zsebet varrni... Igazából már egy éve küzdök ezzel a problémával, de csak most fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy kéne valami kis tartó... :D Így született -akkor már eladásra is terveztem :)- 6 db, tépőzáras, kétrészes szütyő. Még az jutott eszembe, hogy egy kötő kellene rá, hogy a táska pántjához lehessen rögzíteni, és így még könnyebben meg lehessen találni, de jelenleg ezt is elfelejtettem. Persze ez még megoldható, úgyhogy valószínű, meg is valósítom, csak még nem ma. Szóval most feltöltöm az elkészültekről a fotókat. A sajátomról meg később, mert az elfelejtettem lefotózni... (mintha kicsit szétszórt lennék mostanság... :) )

Ja: kettő már látható a Meskán :)




No comments: