Friday 17 July 2009

Két info

Most csak egy gyors bejegyzés, fotókat reményiem szerint néhány óra múlva tudok csatolni, de gondoltam, leírom, mivel foglalatoskodtam az elmúlt 2 napban: táskát varrtam -ez persze nem újdonság, de a lényeg, hogy magamnak. És nem is csak úgy (ilyesmire nem pazarolnék időt), hanem mert valakinek hasonló elképzelései voltak, mint nekem milyen táskát is szeretne. Viszont ilyet még sosem varrtam, szóval úgy beszéltük meg, hogy a sajátomon kísérletezem. Hát szerdán kiszabtam, tegnap pedig csak varrtam, varrtam és varrtam. :) Egyedül a gomb (és persze a gomblyuk) hiányzik róla, de most rohanok is megvarrni, aztán fotózom, és töltök :)

Addig is megmutatom ezt:





Nemrég beszereztünk Anyukámmal némi szatént -pontosan 3 félét. Hát ez az első darab. Azt hiszem, muszáj nőcisebb táskát is készíteni, mert ugye nem mindenki batyus :) Azért a fodorral, a jojóval és a behúzott gombokkal bele lett csempészve egy kis bohókás hangulat is szerintem :)


No, nem is lett ez olyan gyors... :)

No comments: